شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

با حكم مديرعامل توانير؛

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ابقا شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توانیر محمود دشت بزرگ در سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ابقا شد.

به گزارش ایسنا، حسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر و رییس مجمع عمومی شرکت‌های تابعه طی حکمی محمود دشت بزرگ را برای مدت ۲ سال دیگر به عنوان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: “جناب آقای مهندس محمود دشت بزرگ، با توجه به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم از تاریخ صدور مجددا برای مدت ۲ سال به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان منصوب می‌شوید.

از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را در خدمت به جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد اهداف شرکت بر اساس برنامه‌ها و سیاست‌های کلان وزیر نیرو مسئلت می‌کند”.

محمود دشت بزرگ از اسفند ۹۴ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است، نوسازی و توسعه شبکه، ایمن سازی شبکه در مقابله با پدیده‌های جوی و گرد و غبار، پایداری شبکه برق در فصل گرم، نهادینه کردن الگوی بهینه مصرف برق و .. را در کارنامه مدیریتی خود در برق منطقه‌ای خوزستان دارد.

همچنین در احکام دیگری از سوی مدیرعامل شرکت توانیر، مهرداد سروش و کیوان خورسند برای مدت ۲ سال دیگر به عنوان عضو اصلی هیات مدیره شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان منصوب شدند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of