پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:

لوازم برقی در حالت آماده به کار، ۸ درصد برق مصرف می‌کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه لوازم برقی در حالت آماده به کار نیز ۸ درصد برق مصرف می‌کنند، گفت: از شهروندان اهوازی درخواست داریم تا لوازم برقی خود در ساعت‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنند را از حالت آماده به کار خارج کرده و به طور کامل خاموش کنند.

حسن کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت آب و هوایی گرم در استان و کشور از شهروندان درخواست داریم تا نسبت به خاموش کردن لوازم پر مصرف برقی در ساعت‌های اوج مصرف اقدام کنند.

وی افزود: در این شرایط آب و هوایی، شهروندان اهوازی به منظور حفظ و پایداری شبکه برق در راستای رفاه و آسایش سایر شهروندان، الگوی مصرف را رعایت و لوازم پر مصرف برقی را در ساعات اوج مصرف خاموش کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه شهروندان نکات آموزشی و توصیه‌های کارشناسان برق را به کار بگیرند، تصریح کرد: یکی از مهمترین مسایل در بحث رعایت الگوی مصرف آن است که شهروندان کولرهای اضافه را در خانه‌های خود در دور دوم ساعت‌های پیک یا اوج مصرف یعنی از ساعت ۱۳ تا ۱۷ خاموش و با تلاشگران صنعت برق در کلانشهر اهواز همکاری کنند.

کریمی ادامه داد: در صورتی که مردم در کلانشهر اهواز الگوی مصرف را رعایت کنند، شاهد بروز مشکلات فنی در تجهیزات شبکه و به تبع آن خاموشی نخواهیم بود. هدف ما پایداری و استمرار برق رسانی در تابستان ۹۸ به شهروندان است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با بیان اینکه لوازم برقی در حالت آماده به کار نیز ۸ درصد برق مصرف می‌کنند، گفت: از شهروندان اهوازی درخواست داریم تا لوازم برقی خود در ساعت‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنند را از حالت آماده به کار خارج کرده و به طور کامل خاموش کنند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of