پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

باقری‌نیا :

مگر در خوزستان قحط‌الرجال است که مدیرعاملان استقلال از تهران می‌آیند؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امسال هدف استقلال خوزستان این است که مجددا به لیگ برتر برگردیم و پتانسیل بازگشت به لیگ برتر را هم داریم.

عبدالمجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خوزستان در مورد آمادگی تیمش پیش از حضور در فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال کشور، اظهارکرد: ما یک تیم کاملا خوزستانی را جمع کرده‌ایم. بازیکنان جوان فصل گذشته حفظ شدند و تعدادی از بازیکنان خوزستانی که در لیگ‌های استان بازی می‌کردند نیز به خدمت گرفته شدند. تیم جوانی داریم ولی قطعا تیم خوبی است. امیدواریم به عنوان یک تیم مدعی در لیگ یک ظاهر شویم و هدف‌مان همین مهم است.

وی درباره حمایت‌ها از استقلال خوزستان نیز گفت: متاسفانه در دو سه سال گذشته بدهی انباشته‌ای برای باشگاه مانده است و در حال حاضر نزدیک به ۱۹ شاکی داریم. از سال ۹۴ تاکنون نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان بدهی داریم و اکنون بیشترین درگیری ما همین بدهی‌ها و پرونده شاکی‌هایمان است و به همین دلیل هنوز هم نتوانسته‌ایم مجوز ثبت قرارداد بازیکنان‌مان را برای حضور در فصل جدید لیگ یک بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: تا سال ۹۴ باشگاه استقلال خوزستان نه‌تنها بدهی نداشته است بلکه در حساب باشگاه بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول بود ولی بعد دیدید وقتی می‌توانستند با یک بازیکن خارجی با مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسویه حساب کند تا به کشورش برگردد، به این موضوع بی‌توجهی کردند و بعد بازیکن شکایت کرد و شش امتیاز از باشگاه استقلال خوزستان در فصل گذشته کسر شد و همین باعث شد تیم به لیگ یک سقوط کند.

وی با انتقاد از انتخاب مدیرعاملان غیر بومی برای این باشگاه، بیان کرد: من قبلا هم گفته بودم مگر در خوزستان قحط‌الرجال است که مدیرعاملان استقلال خوزستان از تهران می‌آیند. مگر در خوزستان آدم ورزشی نداریم که به این صورت عمل می‌شود.

باقری‌نیا افزود: در هر صورت حاصل این کارها این شد که اکنون با هزار گرفتاری دست به گریبان هستیم. در حال حاضر استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است و همگی متفق‌القول هستیم که تیم با وجود جوانی و اینکه یک تیم کاملا خوزستانی است، مدعی باشد اما همچنان نگران هستیم که می‌توانیم مجوز ثبت قراردادها را بگیریم یا نه. ما حتی پیگیری کرده‌ایم که خدمت آقای استاندار برای حل مشکل برسیم. مسوولان استانی و فدراسیون مشکل را حل خواهند کرد زیرا از شرایط اقتصادی با خبر هستند اما خوب نیست این مسائل پیش بیاید.

وی خاطرنشان کرد: اولین دیدار ما در لیگ دسته یک کشور با تیم خوب بادران تهران است که میزان این تیم هستیم. امسال هدف استقلال خوزستان این است که مجددا به لیگ برتر برگردیم و پتانسیل بازگشت به لیگ برتر را هم داریم.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of