پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 18 April 2024

افزایش دمای هوا تا پایان هفته جاری در خوزستان ادامه دارد

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان درباره روند افزایش یا کاهش دمای هوا در خوزستان گفت: از امروز افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای دمای هوا و وقوع دماهای ۴۹ درجه در برخی نقاط استان خوزستان مورد انتظار است.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراهواز، درباره آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: آسمان استان خوزستان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در نیمه شرقی در بعضی ساعات همراه با وزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان دهنده وزش بادهای متوسط تا شدید از امروز تا اواخر هفته جاری به ویژه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی است.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان خاطرنشان کرد: از اوایل شامگاه دوشنبه تا اوایل صبح روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با توجه به جنوبی شدن جریان‌ها در ساعت‌هایی احتمال افزایش رطوبت در شهرهای ساحلی استان وجود دارد.

وی درباره روند افزایش یا کاهش دمای هوا در خوزستان، گفت: از امروز افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای دمای هوا و وقوع دماهای ۴۹ درجه در برخی نقاط استان خوزستان مورد انتظار است.

سبزه‌زاری با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۴۷٫۶ و ایذه با ۲۱٫۹ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق گزارش شده‌اند، ادامه داد: حداکثر دمای اهواز به ۴۶٫۸ و حداقل نیز به ۲۷٫۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of