پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

سرپرست شهرداری منطقه یک اهواز :

ملاقات عمومی باشهروندان همه روزه برگزار می شود

نخستین جلسه ملاقات عمومی سرپرست منطقه یک شهرداری اهواز در راستای نهضت پاسخ‌گوئی و با هدف جلب رضایتمندی شهروندان برگزار شد.

یاسین کاوه پور سرپرست منطقه یک شهرداری اهواز با اشاره به اهمیت و ضرورت برپایی جلسات ملاقات مردمی با مراجعه کنندگان شهرداری، اظهار کرد: از سال‌های گذشته روزهای دوشنبه جلسات ملاقات مدیران مناطق با شهروندان برگزار می‌شد و همواره این سنت پسندیده اجرا شد و هم اکنون با رویکردی جدید علاوه بر روزهای دوشنبه در تمامی روزهای هفته میزبان شهروندان، کسبه، صنعتگران و اهالی محترم سطح منطقه جهت رسیدگی به مشکلات آن‌ها در حوزه مدیریت شهری هستیم.

وی افزود: تمامی مدیران و مسئولان حوزه‌های مختلف شهرداری منطقه یک در همه روزهای هفته درب اتاقشان به روی ارباب رجوعان باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند.

کاوه پور عنوان کرد: باتوجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با مدیر منطقه جلسه ملاقات مردمی با مردم برگزار می‌شود تا فرصتی برای دیدار چهره به چهره با شهروندان فراهم شود که در راستای دیدارهای انجام شده درصورت عدم نقض قانون، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان در حوزه‌های شهری با هم‌اندیشی با رؤسای ادارات و واحدهای شهری در پروسه زمانی کوتاه‌تری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق دستور شهردار اهواز به جهت افزایش رضایتمندی شهروندان عزیز، در روزهای پنجشنبه نیز درب دفتر مدیر منطقه و معاونین جهت ملاقات عمومی و حل مشکلات مردم شریف و نجیب منطقه باز است و امکان پیگیری مسائل و مشکلات شهری و رفع آن ها نیز فراهم می باشد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of