جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ Friday 19 April 2024

فضل احمدی‌نیا :

پایانه مسافربری مرکزی در اهواز احداث می‌شود

رئیس سازمان پایانه‌های مسافربری اهواز گفت: پایانه مرکزی کلان‌شهر اهواز در دست برنامه‌ریزی است و به‌زودی عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

فضل احمدی‌نیا در گفت‌وگو با تسنیم در اهواز، با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث پایانه مسافربری جدید در اهواز اظهار داشت: در این رابطه با اداره کل راه و شهرسازی استان جلساتی برگزار شده و استاندار خوزستان نیز موافق احداث این پایانه است.

وی افزود: کار مشاوره طرح انجام‌ شده که پس از عمل به توافقات صورت گرفته و اختصاص زمین، پایانه مرکزی بزرگی را در اهواز احداث می‌کنیم.

رئیس سازمان پایانه‌های مسافربری اهواز افزود: در سال گذشته پس از پذیرفتن مسئولیت ریاست پایانه‌های شهرداری اهواز، در گام نخست به سبب تقارن با ایام اربعین، بحث نظافت و بهداشت پایانه‌ها را در اولویت قرار داده و تقریباً همه قسمت‌ها از جمله کف‌پوش‌ها و دیوارها را بازسازی کردیم.

احمدی نیا به دیگر فعالیت‌های عمرانی در پایانه‌های اهواز اشاره کرد و گفت: احداث پیاده‌رو در اطراف پایانه سه‌راه خرمشهر، ایجاد اتاق‌های کودک و مادر در پایانه‌های جنوب و سه‌راه تپه، سرویس و راه‌اندازی سیستم‌های سرمایشی پایانه‌ها از مهم‌ترین فعالیت‌های این سازمان در جهت رفاه حال شهروندان است.

وی افزود: در بحث روشنایی و فضای سبز نیز فعالیت‌هایی انجام شده و برخی از پایانه‌های شهر با تصاویر شهدای مدافع حرم فضاسازی صورت گرفته است.

رئیس سازمان پایانه‌های شهر اهواز درباره ساماندهی وضعیت انبارهای کالا در پایانه‌ها، عنوان کرد: انبارهای موجود در پایانه سیاحت وضعیت خوبی ندارند و در حال برنامه‌ریزی برای انتقال این انبارها به نقطه‌ای مناسب و ساماندهی آن‌ها هستیم.

احمدی‌نیا با اشاره به هزینه سنگین انشعابات گفت: از استاندار خوزستان درخواست می‌کنیم تدبیر و مساعدتی در نظر بگیرند چون بییش از ۷۰ ملیون تومان ماهانه هزینه انشعاب برق و آب پایانه ها است.

وی افزود: پایانه ها محیطی برای استفاده تمام مردم هستند و در صورت حذف یا معافیت در هزینه‌های سرسام آور برق و آب می‌توان خدمات شایسته راه به شهروندان ارائه داد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of