پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز :

اضافه شدن ۵ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه شهید چمران اهواز

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از افزوده شدن پنج رشته جدید به رشته‌های موجود در این دانشگاه و آغاز پذیرش دانشجو در این رشته‌ها از مهرماه امسال خبر داد.

علیرضا جلیلی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، پنج رشته شامل رشته روانشناسی صنعتی سازمانی در مقطع دکتری، فلسفه تعلیم و تربیت گرایش آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان در مقطع کارشناسی ارشد، مهندسی مواد گرایش خوردگی و حفاظت از مواد در مقطع کارشناسی ارشد،
مترجمی زبان عربی در مقطع کارشناسی ارشد و مدیریت اصلاح و کیفرهای قضایی در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های دانشگاه اضافه شدند.
وی افزود: ظرفیت پذیرش دانشجو در این رشته‌ها مشخص شده است و پذیرش دانشجو نیز از مهرماه امسال در این رشته‌ها آغاز می‌شود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز درخصوص برنامه این دانشگاه برای پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید، گفت: در مقطع کارشناسی ارشد به دنبال پذیرش دانشجو در رشته گرافیک هستیم. همچنین در مقطع کارشناسی به دنبال ایجاد رشته عکاسی در دانشگاه و پذیرش دانشجو در این رشته هستیم. افزودن رشته کارشناسی ارشد زبان‌شناسی همگانی به رشته‌های موجود در دانشگاه نیز از برنامه‌های ما است.
جلیلی‌فر افزود: به دنبال ایجاد گروه زمین شناسی نفت در دانشگاه هستیم. در این زمینه مصوبه شورای دانشگاه نیز اخذ شده است و در تلاش هستیم تا رشته‌های دانشگاه را در حوزه زمین شناسی نفت نیز گسترش دهیم.

 

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of