جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ Friday 19 April 2024

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد :

کسانی که از آینده انقلاب اسلامی ناامید باشند درست نمی‌اندیشند

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: کسانی که از آینده انقلاب اسلامی ناامید باشند درست نمی‌اندیشند و مجال برای خوب فکر کردن، اندیشیدن و خوب عمل کردن برای نیروهای انقلاب ندارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در نشست تبیین نقش نیروهای انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب با اشاره به اینکه در آستانه ماه ذی‌القعده هستیم اظهار داشت: بر توجه ویژه به روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه این ماه و روزه گرفتن توصیه بسیار شده است.

وی با اشاره به این‌که لازمه حفظ محصول یک ماه بندگی در ماه مبارک رمضان مراقبت از رفتارها است، بیان‌ کرد: از جمله اعمال در این ماه روزه‌داری بود که انسان نباید با آن تا سال آینده خداحافظی کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان این‌که بسیاری از خانواده‌ها برای راهیابی فرزندان خود به دانشگاه سال‌ها تلاش می‌کنند، افزود: رسالت برعهده ما در بیش از ۱۱ ماه سال خود را برای شب‌های قدر آماده کنیم.

وی عنوان کرد: برای نهادینه کردن نوع گفتمان‌‌های رهبرمعظم انقلاب در جامعه و توجه نیروهای انقلابی به آن باید نوع واژه‌ها و کلید واژه‌ها به نوعی رسانه‌ای شوند و نیروهای انقلابی با آنها باشند.

موسوی‌فرد با ابراز تاسف از این‌که براساس آمار و ارقام کمتر از ۱۵ درصد از نیروهای انقلابی موفق به مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب شده‌اند، گفت: باید تلاش شود که تمامی مردم بیانیه را مطالعه و با آن آشنا باشند.

امام جمعه اهواز با بیان این‌که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی منشور انقلاب است اظهار داشت: در سطح استان خوزستان بستر برای تبیین بیانیه در قالب فضاسازی فراهم شود. این اتفاق در قالب فضای رسانه‌ای، مجازی و سطح شهر اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به این‌که کلیدی‌ترین و روح حاکم بر بیانیه گام دوم انقلاب امید به آینده انقلاب اسلامی است، ادامه داد: امید به آینده به این معنا که نظام بسترساز و زمینه‌ساز امام عصر(عج) است که باید در دل‌ها زنده شود.

موسوی‌فرد با تاکید بر این‌که تمامی نیروهای انقلاب باید امید به آینده را در دل‌های خود زنده کنند، گفت: پیروزی، زنده شدن و به عبارتی هیچ اتفاقی بدون امید نمی‌افتد. توجه و امید به پیروزی در آینده مفهومی‌ترین و کلیدی‌ترین واژه بیانیه گام دوم است که بدون آن راه به جایی نخواهیم برد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: کسانی که از آینده انقلاب اسلامی ناامید باشند درست نمی‌اندیشند و مجال برای خوب فکر کردن، اندیشیدن و خوب عمل کردن برای نیروهای انقلاب ندارند.

وی با بیان این‌که ناامیدی مساوی با پیروزی دشمن است، خاطرنشان کرد: اگر کسی امید به پیروزی و در مقابل نقاط نا‌امیدی باشد قطعا می‌تواند آینده انقلاب اسلامی را تامین کند. فرد ناامید نمی‌تواند در برابر دشمن قد علم کند و همواره فکر می‌کند که دم قدرت‌های عالم و مستکبرین را ببیند و بر بسیاری از تصمیم‌های کلیدی جامعه مقدم بداند.

موسوی‌فرد ادامه داد: فکر ناامید تلاش می‌کند که کارهای کوچک دشمن را بزرگ جلوه کند و اینگونه ابراز می‌کند که اگر دشمن بخواهد ظرف نیم ساعت می‌تواند تمامی زیرساخت‌های کشور را نابود کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به تصرف بخشی از کشور در قبل از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: بعداز هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از ایران اسلامی در اختیار دشمن قرار نگرفت و رمز آن گوهر نایاب تحت عنوان حاکمیت ولایت‌فقیه است‌.

وی با اشاره به این‌که حاکمیت ولایت فقیه بسترساز امام عصر(عج) است، عنوان کرد: سه کلید واژه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ارتباط تنگاتنگ وجود دارد که شامل خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی است.
موسوی‌فرد با بیان این‌که خودسازی با تمدن‌سازی هماهنگ است اظهار داشت: تمدن نوین اسلامی بسترساز ظهور امام عصر(عج) است. نظام استکبار ا دستگاه عظیم تبلیغاتی و رسانه‌های در اختیار، سبک زندگی مردم اعم از نوع پوشش را مورد هجمه قرار داده و در تلاش برای حاکمیت سبک زندگی خود بر جامعه اسلامی است.
امام جمعه اهواز گفت: نیروهای انقلاب باید به شدت کار کنند برای اینکه رفتارها در جامعه قرآنی و اهل بیت(ع) شوند و در صورت نهادینه شدن در جامعه اسلامی، انقلاب واقعی نهفته در انقلاب اسلامی رخ خواهد داد.
وی با اشاره به تعبیری از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی است اما دولت اسلامی نیست، عنوان کرد: مجموعه رفتارهای در نظام اسلامی با مجموعه قوانین و ضوابط اسلام بسیار فاصله دارد.
موسوی‌فرد با اشاره به این‌که امید رهبرمعظم انقلاب به نیروهای انقلابی است، بیان کرد: اگر نیروهای انقلابی با شرایط پیش آمده منسجم عمل کنند، در آینده نه چندان دور همه حوزه‌های انقلاب در اختیارشان است و اگر مدیران توانمند انقلابی و با روحیه جهادی باشند قطعا وضعیت فعلی حاکم بر جامعه اسلامی نخواهد بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان این‌که در استان با منابع غنی زیرزمینی زندگی می‌کنیم اظهار داشت: هر قسمت استان جای کار کردن دارد و نیروهای انقلاب باید به از بین بردن فاصله ظالمانه محرومین است که بیانیه گام دوم انقلاب از مطالبات رهبری است که بستر امید فراهم می‌شود.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of