پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ Thursday 25 April 2024

به دلیل گرد و خاک ؛

دید افقی در اهواز به ۴ هزار متر کاهش یافت

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان با اشاره به این‌که دید افقی به واسطه گرد و خاک موقت در اهواز به ۴ هزار متر کاهش پیدا کرده است، گفت: دید افقی در آبادان به ۴۰۰۰ متر و در شادگان به یک هزار و ۵۰۰ متر به واسطه گرد و خاک موقتی کاهش پیدا کرده است.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز درباره آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده صاف در بعضی ساعات وزش باد و در مناطق جنوب غربی و غربی و مرکزی شاهد گاهی وزش باد قابل ملاحظه با احتمال گرد و غبار محلی در مناطق مذکر پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به این‌که دید افقی به واسطه گرد و خاک موقت در اهواز به ۴ هزار متر کاهش پیدا کرده است، بیان کرد: دید افقی در آبادان به ۴۰۰۰ متر و در شهرستان شادگان به یک هزار و ۵۰۰ متر به واسطه گرد و خاک موقتی کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان با بیان این‌که در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۴۸ و ایذه با ۲۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند، افزود: در همین مدت اهواز حداکثر و حداقل دما نیز ۴۸ و ۲۸ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of