پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

مردم خوزستان مراقب بازی گردان های انتخابات باشند

این نوشتار صریح و ساده است و قصد سیاه نمایی هیچ فرد و گروهی را ندارد

این نوشتار صریح و ساده است و قصد سیاه نمایی هیچ فرد و گروهی را ندارد جز این که با روشنگری مردم را هشیار نماید تا در مسیر سنگلاخی انتخابات خوزستان منبعد گام اشتباه بر ندارند.
مردم شریف استان حجم مشکلات و عدم توسعه یافتگی در تمامی بخش ها آن چنان مشهود و عریان است که جای کمترین دفاع و تملق گویی را برای مسئولان اجرایی و نمایندگان ادوار قبل باقی نمی گذارد.
متاسفانه در این دوره انتخابات بسیاری از عریضه نویسان و مبلغان کیسه به دست شروع به نگارش و تبلیغات خارج از عرف و منطق نموده اند.اینان سعی در انحراف افکار عمومی دارند تا گنجشگ را قناری جا زده و به بهای گزاف عرضه کنند.
هم استانی های عزیز «آزموده را آزمودن خطاست» یادتان باشد ماحصل عدم توسعه یافتگی امروز استان نتیجه اعمال و کم کاری و اهمال کاری و لابی گری و محفل نشینی و تحزب بازی بسیاری از کسانی است که در سمت های بالای اجرایی و تصمیم گیری و تصمیم سازی های استان بوده اند ، لذا منبعد هم نمی‌توان از آنها انتظار موفقیت داشت چرا که نتیجه از قبل مشخص است.
به طور مثال نمایندگان ادوار قبل و دوره فعلی هر کدام چهار سال فرصت خدمت و ایجاد تغییر و توسعه را داشته اند،یا مسئولان اجرایی خرد و کلان که کارنامه قابل قبولی ندارند و امروز سودای به مجلس رفتن در سر دارند، گویی تمام خدمات رسانی به خلق خدا از صندلی سبز مجلس می گذرد.
در استان بسیاری از ادوار چهار ساله و احکام مدیریتی به سر‌رسیده ولی هیچ خبری از خرمن و محصول نشد. مزرعه مردم آنچنان بی‌حاصل و خشک مانده که گویی اصلا کشت و زرعی در آن صورت نگرفته و از همان روز بعد از انتخابات‌ و کسب مسئولیت ها، همه وعده‌ها فراموش شده است و فقط در اخذ سمت ها و لابی مدیریت ها موفق عمل شده است.در چنین شرایطی امید به اعتماد دوباره به امتحان پس داده ها، امیدی خلاف عرف و منطق خواهد بود.
همه کسانی که به مناطق شهری و روستایی استان سفر کرده اند، متفق و مشترکند که مردم پر از گلایه‌های تلخ و بی پایانند و اوضاع معیشتی و اقتصادی آنان خوب نیست.
سال هاست مردم خوزستان صابون بی‌عملی و بی‌تدبیری مسئولان خرد و کلان و نمایندگان ادوار گذشته به تنشان خورده و از وضع سخت اقتصاد و معیشت و عدم توسعه و مشکلات گلایه دارند.بسیاری از مردم از انتخاب های گذشته خود پشیمانند و معتقدند فرصت های چهار ساله بسیاری از نمایندگان قبل با وعده و شعار گذشته و چیزی نصیب مردم نشد،امروز سفره‌های مردم کوچکتر و بیکاری گسترده‌تر از همیشه است. کم کاری های وسیع اداری و مالی، و تشکیل باندهای قدرت و لابی های وابسته به برخی نورچشمی‌ها داد مردم را در آورده است.
لازم است مردم مراقب باشند تا بازارگرم کن های انتخاباتی با نگارش و شعار چند دستاورد ساختگی و چند حرف دهان پر کن و چند حرکت نمایشی با عنوان خدمت های بزرگ آنها را در دام خود گرفتار نکنند.مگر نه چرخ معیوب فعلی به همین منوال خواهد گشت.
از این که چگونه باید در انتخاب افراد اصلح و متخصص و متعهد اقدام کرد مبحث دیگری است که انشاا… در آینده به آن پرداخته خواهد شد.
من ا.. التوفیق

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of