شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان؛

راه اندازی خط ملی ۱۵۷۰ در استان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به راه اندازی خط ملی ۱۵۷۰ در استان گفت: مجموعه مشاوران تخصصی در استان گام‌های را خوبی در حوزه سلامت روانی رفتاری دانش آموزان برداشته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه کارگروه استانی فوریت‌های روانی اجتماعی دانش آموزان استان خوزستان بیان کرد: ارائه حمایت‌های مشاوره‌ای به دانش آموزان یکی از راهبردهای پیش روی آموزش و پرورش استان در راستای ارتقای شاخص‌های کیفی سلامت روانی رفتاری دانش آموزان است که این امر باید به صورت ویژه پیگیری شود.

وی با اشاره به برنامه‌های گسترده مجموعه تعلیم و تربیت استان در حوزه ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش آموزان خبر داد: راه اندازی خط ملی ۱۵۷۰ یکی از خدمات ویژه مجموعه تعلیم و تربیت استان در این حوزه است و در این بخش مخاطبان هدف دانش آموزان و اولیای آنهاست که تاکنون بازخوردهای خوبی در بخش کیفیت خدمت ارائه شده در این بخش دریافت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: حفظ و صیانت از سلامت روانی رفتاری دانش آموزان به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار دارد و در این مسیر از همه ظرفیت‌های لازم استفاده خواهد شد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of