پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 18 April 2024

امام جمعه اهواز:

برخی طلبکارانه مشکلات را به گردن دولت سیزدهم می‌اندازند

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: شواهد موجود نشان می‌دهد دولت کنونی کمتر همه نواقص را به دولت قبل نسبت می‌دهد اما برخی به جای عذرخواهی، طلبکارانه مشکلات را به گردن دولت سیزدهم می‌اندازند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به اینکه اقدامات دولت در سه حوزه قابل تقدیر، نیازمند اصلاح و نیازمند تغییر بنیادی و انقلابی است بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به صورت جدی اقدامات بنیادی را از دولت مطالبه کرده است.

وی افزود: دولت دستاوردهای خود را آن گونه که شایسته است برای افکار عمومی تشریح نکرده و مطالبه ما از دولت این است که فعالیت‌ها رسانه‌ای شوند.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: دولت در حال جراحی و مداوای اقتصاد کشور است و هر روز بر میزان سلامت آن اضافه می شود و تا سلامت کامل فاصله‌ای ندارد.

خطیب جمعه اهواز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر والا بودن جایگاه زن در قرآن کریم گفت: با توجه به بیانات ایشان زن منشا همه خیرات و خوبی ها است؛ غربی ها از زن انسانیت را می‌گیرند و خرج جاهلیت مدرن می کنند؛ امروز زنان جامعه ما، در عرصه های فردی و اجتماعی نام آور و تاثیر گذارند.

وی با بیان اینکه توان خانواده بر محور زن است بیان کرد: از نگاه رهبر معظم انقلاب خانه داری زن برای خانه نشینی نیست و حضور زن در عرصه اجتماعی یک ضرورت و ماموریت در خانواده و اجتماع است.

حجت الاسلام موسوی فرد در خصوص نظر رهبر معظم انقلاب در زمینه تصویر دقیق از حجاب توضیح داد: حجاب و پوشش زنان در چهارچوب اسلام واجب شرعی است و هیچ تردیدی در آن نیست و از ضروریات دین است ، هر چند ضعف ظاهری حجاب نفی دینداری و انقلابی گری نیست.

امام جمعه اهواز از مردم خواست نسبت به این مساله بی تفاوت نباشند چون همین موضوع باعث می شود برخی امروز به شکل دیگری در صحنه ظاهر شوند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of