جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ Friday 19 April 2024

فرمانده انتظامی خوزستان:

۱۰۳ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در استان گفت: در این طرح ۱۰۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در خوزستان توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمد صالحی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیراندازی در سطح خوزستان اظهار کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیر مجاز به مدت ۴ روز در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: مأموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۷۱ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۰۳ قبضه سلاح غیر مجاز، شامل ۵۷ قبضه سلاح جنگی، ۴۶ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و همچنین ۷۳۴ عدد فشنگ کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بستر ساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، تصریح کرد: مجموعه انتظامی با جدیت تمام و قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of