جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ Friday 29 March 2024

شهردار اهواز:

استودیو صداو سیمای شهر راه اندازی می شود

شهردار اهواز: با همکاری صداو سیمای مرکز خوزستان به زودی استودیو صدای شهر راه اندازی خواهد شد و در آن برنامه های متنوعی برای انعکاس اخبار شهرداری همچنین شنیدن و رساندن صدای مردم به مسئولین مدیریت شهری و شورای شهر اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز رضا امینی شنبه ۲۲ خردادماه در بازدید از صداوسیمای خوزستان اظهار کرد: ۱۷ مرداد به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی روز گرامی داشت خبرنگار است و از آنجایی که این روز با عاشورای حسینی مصادف شده بود با چند روز تاخیر برای عرض تبریک در جمع رسانه های استان حاضر شدیم.

وی افزود: نقش رسانه برای جهاد تبیین که فرموده رهبر معظم انقلاب است، در این ایام نقش بسیار فاخر و ارزشمندی است و می تواند با ضریب اطمینان بیشتری برای مردم، محل اتکا و امیدواری به اخبار صحیح و شفاف باشد.

شهردار اهواز ادامه داد: زحمات زیادی در پس تصویر نمایش داده شده در صدا و سیما کشیده می شود که مسئولین کمتر از این تلاش ها خبر پیدا می کنند به همین مناسبت امروز جهت تبریک روز خبرنگار به حضور آنها رسیدیم، تعامل بسیار خوبی میان شهرداری اهواز و مرکز صدا و سیمای خوزستان برقرار شده است و انتظار می رود صدا و سیما صداقت و امانت داری را در اخبار داشته باشد که این امر تا کنون بخوبی ایفا شده است.

وی تصریح کرد: صدا و سیما باید انعکاس نظرات مردم به مسئولین را داشته باشد و مشکلات شهر را گوشزد نماید. همچنین نقشی بازدارنده و محرک برای مسئولین داشته باشد چرا که در این صورت مورد اطمینان مردم قرار می گیرد.

امینی تاکید کرد: با همکاری صداو سیمای مرکز خوزستان به زودی استودیو صدای شهر راه اندازی خواهد شد و در آن برنامه های متنوعی برای انعکاس اخبار شهرداری همچنین شنیدن و رساندن صدای مردم به مسئولین مدیریت شهری و شورای شهر اتفاق خواهد افتاد.

وی درپایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این ارتباط مطلوب زمینه جهاد تبیین در حوزه اطلاع رسانی شهری را به همراه داشته باشد و نتیجه آن رضایت مردم و خداوند متعال باشد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of