جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ Friday 29 March 2024

رییس اتاق بازرگانی اهواز عنوان کرد:

گلایه فعالان اقتصادی از کمبود پروازهای فرودگاه اهواز

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان از کمبود پروازهای فرودگاه اهواز گلایه کرد و گفت: این موضوع باید به صورت جدی مورد پیگیری قرار گیرد.

شهلا عموری در گفت و گو با ایسنا، با گلایه از کمبود پروازهای فرودگاه اهواز اظهار کرد: در هفته‌های اخیر شاهد کاهش تعداد پروازهای خوزستان و شهر اهواز هستیم که این مساله بسیار مشکل‌ساز شده است.

وی افزود: کاهش پروازهای فرودگاه‌های خوزستان باعث شده تا برای فعالان اقتصادی مشکلات جدی ایجاد شود و آن‌ها در تردد برای انجام کارهای خود مشکل داشته باشند و نتوانند به راحتی سفر کنند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: پیگیری مشکلات ایجاد شده در خطوط پروازی فرودگاه اهواز مطالبه جدی فعالان اقتصادی استان است و انتظار داریم هرچه سریعتر مورد پیگیری قرار گیرد.

عموری ادامه داد: بسیاری از فعالان اقتصادی برای حضور در مراکز اقتصادی و همچنین فعالیت‌های خود نیاز دارند با واحدهای صنعتی و تولیدی تهران و دیگر استان‌ها تعامل برقرار کرده و به آن شهرها تردد کنند اما اکنون با مشکل مواجه شده‌اند.

وی افزود: کاهش تعداد پروازهای فرودگاه‌های خوزستان در مسیرهای پرتردد مثل تهران یک برنامه‌ریزی نادرست است و باید مجددا بررسی شود تا هرچه سریعتر شاهد حل مشکل کمبود پروازها باشیم.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان در پایان گفت: پیشنهاد می‌کنیم که اگر پروازی به دلیل شرایط دمایی از فرودگاه اهواز حذف شده، آن پرواز به ساعات دیگری که دمای هوا کمتر است موکول شود تا تعداد پروازهای مسیر اهواز – تهران و بالعکس کاهش نیابد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of