جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ Friday 29 March 2024

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مرزهای ایران برای زیارت عتبات عراق در روز عرفه باز شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به پیش رو بودن روز «عرفه» خواستار باز شدن مرزهای زمینی ایران و فراهم کردن امکان زیارت عتبات عراق در این روز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد صبح امروز پنجشنبه در مراسم تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در مرز شلمچه اظهار کرد: مطالبه همه شهدا این است که همه امکان زیارت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به نزدیک شدن روز «عرفه» گفت: درخواست همه این است که در این هفته مرزهای ایران برای زیارت عتبات عراق باز شود تا بتوان در این روز به زیارت عتبات به خصوص امام حسین (ع) نایل شد.

وی از اجرای طرح حجاب و عفاف از نیمه دوم تیر ماه سال جاری در خوزستان خبر داد و بیان کرد: دیروز با حضور نمایندگان رهبری همایشی برگزار شد که قرار شد از ۲۱ تیر ماه چهار چوب مشخصی که درباره حجاب اعمال شده است، اجرایی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه شهدا راه صد ساله را یک شبه طی کردند، گفت: عارفان سال‌ها تلاش می‌کنند تا از منیّت عبور کنند اما شهدا یک شبه از منیّت گذشتند و به آنها عنایت شده تا به جایگاهی برسند که عرفا پس از سال‌ها به این جایگاه می رسند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of