سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ Tuesday 23 April 2024

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور:

اعزام راهیان نور آغاز شده و ادامه دار است

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور از آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق مختلف عملیاتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ادامه این روند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار پاسدار نادر ادیبی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به کاهش این ویروس در سطح کشور به تدریج برای شروع مجدد حرکت کاروان‌های راهیان نور آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته تعدادی کاروان‌های راهیان نور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مناطق عملیاتی و یادمان‌ها سفر کردند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه مجموعه راهیان نور کشور در همه ارکان خود آماده اعزام به یادمان‌ها، نقاط اسکان است، افزود: امید است تا انتهای سال شاهد حضور حداکثری مردم در مناطق باشیم.

وی به برنامه ستاد راهیان نور برای اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی اشاره کرد و گفت: در برنامه پیش‌بینی شده که اولویت با استان‌های مقصد، همجوار در حوزه دانش آموزی و دانشجویان این کار انجام شود.

سردار ادیبی در خصوص اعزام کاروان‌های عمومی بیان کرد: درباره عموم مردم آمادگی‌ها در حال انجام است و اکنون هر کاروانی و یا مردم سفر خود را با خودروی شخصی به استان‌های مقصد دارند می‌توانند از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کنند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با یادآور شدن اینکه پیش از ایام کرونا حدود هفت میلیون نفر کاروان‌های راهیان نور در طول سال ثبت شده تاکید کرد: حضور مردم به خاطر علاقه شأن به مناطق عملیاتی با اعداد و ارقام قابل سنجش نیست.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of