شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

امام جمعه اهواز:

مدیران انقلابی و متخصص میدان دار امور کشور باشند

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت نقش و تاثیرگذاری مدیران جهادی و متخصص در حوزه های مختلف بیان کرد: در همه رده‌ها از صدر تا ذیل باید مدیران انقلابی، مومن،توانمند، متخصص، پاکدست و متعهد میدان دار امور کشور باشند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت:همه می دانیم کشور با چه مشکلاتی رو به رو است لذا توصیه‌ برادرانه من به دولت انقلابی سیزدهم با توجه به تجربه چهل ساله اخیر این است هر کجا یک مدیر جهادی، کاربلد و متعهد در راس امور بوده مشکلی نداشتیم.

وی گفت: این که چه کسی در کدام ستاد بوده مهم نیست ملاک انتصاب و انتخاب باید شایسته سالاری باشد و از مدیران، انقلابی، پاکدست و متخصص استفاده شود اگر انتخاب مدیران غیر از این باشد قطعا خواهیم باخت.

امام جمعه اهواز ادامه داد: مدیرانی باید برای مردم انتخاب شوند که شب و روز برای مردم ولایت مدار و نجیب کشور به ویژه خوزستان کار کنند چرا که با شعار نمی‌ توان کشور را اداره کرد.

وی با اشاره به ضعف‌هایی که در زمینه اعزام زائران حسینی در اربعین امسال ایجاد شد توضیح داد: امسال گذشت اما سال آینده باید مدیرانی برای چرخه اعزام و بازگشت زائران انتخاب شوند که به معنای واقعی کلمه حسینی و ولایی باشند.

موسوی فرد با انتقاد از شیوه تکریم زائران حسینی اظهار داشت: شیوه‌ برخورد با زائران حسینی باید تغییر کند تا در سال‌های آتی شاهد چنین رفتارهای ناشایستی نباشیم.

مرزداران واقعی کشور زائران حسینی هستند

وی با اشاره به مقام و مرتبه زائران حسینی اظهار داشت: اگر بنا است از مرزهای خود حفاظت کنیم باید بگوییم مرزداران واقعی کشور همین افرادی هستند که به کربلا رفتند، همین اشخاص هستند که در هشت سال دفاع مقدس جلو دشمن ایستادند.

امام جمعه اهواز در ادامه با تسلیت درگذشت آیت الله حسن زاده آملی بیان کرد: قرن ها باید بگذارد تا حوزه های علمیه بتوانند شخصیتی چون مرحوم آیت الله حسن زاده آملی تربیت کنند.

وی همچنین با اشاره به جانفشانی شهید علی لندی توصیح داد: این جوان افتخار ایران اسلامی و خوزستان است که با فداکاری تمام پس از اینکه صدای فریاد کمک مادر شهید را شنید وارد معرکه شد و جان ۲ نفر را نجات داد.

به گزارش ایرنا در پایان اقامه نماز جمعه اهواز واکسیناسیون افرادی که تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده بودند توسط واحد سیار انجام شد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of