پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ Thursday 25 April 2024

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان:

قانونی بودن اقدامات گروه‌های جهادی نیازمند مصوبات مجلس وقانون است

فرمانده سپاه ولی‌عصر خوزستان با یادآوری اینکه بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در مناطق محروم فعالیت می‌کنند، گفت: قانونی بودن اقدامات گروه‌های جهادی نیازمند مصوبات مجلس و قانون است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز چهارشنبه در جلسه طرح حمایت از گروه‌های جهادی با اصلاح قانون اختیارات سازمان بسیج سازندگی که با حضور مجمع نمایندگان خوزستان برگزار شد، گفت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در مناطق محروم فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان در ادامه تأکید کرد: بحث قانونی بودن اقدامات گروه‌های جهادی یکی از موضوعات مهم است که بخشی از آنها می‌تواند توافقاتی باشد که باید با ادارات در سازمان‌ها انجام شود؛ همچنین در این اقدامات ممکن است که فرد یا افراد آسیب بینند، مجروح یا شهید می‌شوند که حل این‌گونه مسائل نیازمند مصوبات مجلس و قانون است.

وی با تأکید بر اینکه خوزستان بیشترین آسیب را در جنگ‌دیده است، افزود: بخشی از این مسائل در رابطه با تأییدیه‌های افراد حاضر در جبهه بود که نیاز به قانون و مصوبات مجلس دارد که بنا شده این موارد پیگیری شود.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: بخش عمده‌ای از مباحث مطرح شده در این جلسه در راستای کارهای جهادی بود که با نمایندگان بحث شده تا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طرح شود.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of