پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

شرکت فولاد خوزستان بیشترین پشتیبانی را از مراکز واکسیناسیون دارد

فرمانده حوزه بسیج کارگری شهید بقایی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام قد در مقابله با کرونا وارد میدان شده است، از پشتیبانی مستمر شرکت فولاد خوزستان از مراکز واکسیناسیون خبر داد.

فرمانده حوزه بسیج کارگری شهید بقایی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: مجموعه حوزه بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان به پیروی از فرمایشات رهبر انقلاب تلاش های بسیاری را انجام داده تا بتواند در مقابله با این بیماری سهم به سزایی را داشته باشد.
حمیدرضا توکلی زاده گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و دستور مقام معظم رهبری نسبت به کنترل این بیماری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند دیگر صحنه های بحرانی کشور اقدامات موثری را از سال گذشته انجام داد و تمام قد در مقابله با کرونا و ارائه خدمات به مردم در قالب طرح‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و کمک‌های مومنانه وارد میدان شد.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در پیک پنجم کرونا افزود: جمله رهبر انقلاب مبنی بر اینکه کرونا مسئله اصلی کشور است، تداعی کننده جمله امام خمینی (ره) در اوایل جنگ بود که فرمودند: مسئله اصلی کشور جنگ است که متاسفانه آن زمان بسیاری از مسئولان وقت به این جمله حضرت امام توجه نکردند، اما امروز سپاه و بسیج در راستای اوامر رهبر انقلاب با تمام ظرفیت، کار خود را وسعت داده است.
فرمانده حوزه بسیج کارگری شهید بقایی گفت: از این رو مجموعه بسیج شهید بقایی نیز به پیروی از فرمایشات حضرت آقا تلاش های بسیاری انجام دادند تا بتوانند این بیماری را در خوزستان کنترل کنند. گام نخست کمک به تجهیزات پزشکی بیمارستان رازی بود که اقدامات خوبی صورت گرفت و مدیریت شرکت فولاد خوزستان با همدلی پای کار آمدند.
توکلی زاده ادامه داد: مدیرعامل و هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان با همراهی مجموعه بسیج، تعداد زیادی از تجهیزات پزشکی علی الخصوص تخت بیمارستانی را به علوم‌ پزشکی تحویل دادند و علوم پزشکی نیز تجیهزات را بین بیمارستان های استان توزیع کرد.
وی ادامه داد: ۱۰۰ تخت بیمارستانی و ریکاوری، اکسیژن مورد نیاز برای بیمارستان ها و اقلام مورد نیازی که لازم بود نظیر: گان، ماسک و … با همکاری شرکت فولاد خوزستان تامین شد و سپس از طریق بسیج در اختیار بیمارستان ها قرار گرفت.
فرمانده حوزه شهید بقایی افزود: یکی از کارهایی که در خوزستان روی زمین مانده بود تامین مکان با شرایط لازم برای واکسیناسیون بود، زیرا مردم با وجود بیماری و گرما در مراکز واکسیناسیون معطل می شدند، لذا بنا را بر این گذاشتیم که در این راستا حرکت جهادی شکل بگیرد و استمرار پیدا بکند.
توکلی زاده گفت: اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون را در منطقه محروم چهارصد دستگاه راه اندازی کردیم و استقبال خیلی خوبی هم انجام شد. سپس به ترتیب مراکز دیگر واکسیناسیون را در سراسر اهواز راه اندازی کردیم که تاکنون چهار مرکز بزرگ واکسیناسیون راه اندازی شد و تا فردا یک مرکز دیگر هم به همت مجموعه بسیج شرکت فولاد اکسین در منطقه زرگان راه اندازی می شود.
وی تاکید داشت: مجموعه بسیج در شرکت فولاد خوزستان تاکنون بیشترین پشتیبانی را از مراکز واکسیناسیون انجام داده است اما باید یادآوری کنم زحمت اصلی اداره این مراکز واکسیناسیون با بسیج محلات حوزه ۳، ۴، ۱۴ و ۱۹ شهری است، حوزه های خواهران هم به همین شکل هم پوشانی دارند و در کنار حوزه برادران، پای کار هستند.
فرمانده حوزه شهید بقایی فولاد خوزستان افزود: پشتیبانی بدین معناست که همانند زمان جنگ عده‌ای، نیازمندی های جبهه را برای رزمندگان تامین می‌کردند تا نیروهای خط مقدم کار دفاع را پیش ببرند و امروز هم بچه‌های خط مقدم ما همان بچه‌های پایگاه‌ ها و حوزه های مقاومت هستند که در مقابله با این ویروس منحوس به صورت شبانه روزی پای کارند.
توکلی زاده گفت: یک گلایه جدی به دستگاه‌ها و خصوصاً شرکت ها و سازمان ها وارد است که چرا تاکنون باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری آنچنان پای کار نیستند، در حالی که اگر مسئولان این جمله رهبر انقلاب را که فرمودند: مسئله اول کشور کروناست، یک دستور و یک فرمان بدانند برای مبارزه با این ویروس وارد میدان می شوند.
وی افزود: دستگاه ها و شرکت‌های دیگری که باید نقش موثری در مقابل با این ویروس منحوس داشته باشند و نقش خود را نسبت به مسئولیت اجتماعی انجام بدهند، پای کار نیامده اند.
توکلی زاده ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: بسیاری از سازمان ها و دستگاه های استان خوزستان متاسفانه آنچنان که باید و شاید نسبت به دستور حضرت آقا بی تفاوت هستند و منتظر این هستند که به آنها مستقیماً دستوری داده شود در حالی که فرمان ولی امر مسلمین مهم ترین دستور است و به نظر من عدم اطاعت از این فرمان اشکال شرعی دارد و مسئولانی که تاکید رهبر انقلاب را خوب درک نکرده اند‌، باید فکری به حال خودشان کنند

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of