جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ Friday 29 March 2024

اورژانس هوایی علوم پزشکی آبادان راه‌اندازی می‌ شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از تصویب راه‌اندازی اورژانس هوایی در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

دکتر شکراله سلمان‌زاده در آیین گرامیداشت چهل و ششمین سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی و تقدیر از فعالان این عرصه که (۲۸ شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز افتخار این را داشتیم که آیین گرامیداشت چهل و ششمین سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی را بر سر مزار شهید مدافع سلامت “جعفر شریفی” برگزار و از فعالان این حوزه تقدیر کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از همه تلاشگران فوریت‌های پزشکی که در همه مقاطع به ویژه در ایام پاندمی کرونا نهایت تلاش و ایثار را داشتند، تشکر می‌کنم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به تصویب ایجاد پنجاه و یکمین اورژانس هوایی کشور در جنوب غرب خوزستان، بیان کرد: راه‌اندازی اورژانس هوایی این دانشگاه تصویب شده است و به زودی در منطقه راه‌‎اندازی می‌شود و مردم جنوب غرب خوزستان می‌توانند در صورت نیاز از این امکان بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان، گفت: خوشبختانه این روزها شاهد کاهش آمار ابتلا به کووید – ۱۹ و موارد بستری در منطقه هستیم اما متاسفانه با وجود اینکه واکسن به اندازه کافی در منطقه وجود دارد و مراکز تجمیعی واکسیناسیون خوبی راه‌اندازی شده است، هنوز روند واکسیناسیون رضایت‌بخش نیست.

سلمان‌زاده ادامه داد: از همه افراد بالای ۱۸ سال تقاضا می‌کنم برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند. واکسیناسیون امری فردی نیست و تنها فرد را از بیماری مصون نمی‌کند؛ دریافت واکسن موجب قطع زنجیره انتقال ویروس و جلوگیری از بروز گونه‌های جدید خواهد شد بنابراین واکسیناسیون یک اقدام عمومی برای حفظ سلامت جامعه است.

وی با بیان اینکه استقبال از واکسیناسیون به ویژه در شادگان بسیار کم است، تصریح کرد: در این راستا از تمام افراد صاحب نفوذ از جمله روحانیون، شیوخ و ورزشکاران این منطقه تقاضا دارم که برای دعوت مردم به دریافت واکسن اقدام کنند تا بتوانیم جشن غلبه بر کرونا را در جنوب غرب خوزستان برگزار کنیم.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of