پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

سردار باقرِی :

۲۰۰ دستگاه تانکر ثابت آبرسانی در روستاهای اندیکا نصب شد

جانشین سپاه ولی عصر خوزستان گفت: بیش از ۷۰ روستا در شهرستان اندیکا فاقد لوله‌کشی آب هستند که ۲۰۰ دستگاه تانکر ثابت در این روستاها نصب شد و پنج دستگاه سیار آبرسانی نیز به این مناطق اعزام شد

به گزارش پایگاه خبری رکن۴ سردار باقری روز چهارشنبه درباره بهره برداری از پروژه‌های محرومیت زدایی در شهرستان اندیکا و رزمایش کمک‌های مومنانه این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه استان در حوزه محرومیت زدایی و مردم یاری مسئولیت هایی را بر عهده دارد که تاکنون در این زمینه پروژه ها و طرح های متعددی را در سطح استان و به خصوص مناطق محروم اجرا کرده است.

وی افزود: در این روز نیز هشت واحد مسکونی در شهرستان اندیکا با مشارکت کمیته امداد و استفاده از ظرفیت گروه های بسیج به بهره برداری رسید و به خانواده های نیازمند اهدا شد.

جانشین سپاه ولی عصر(عج)خوزستان ادامه داد: همچنین در این منطقه بیش از ۳۰ واحد مسکونی فرسوده مرمت و بازسازی شد که بخش عمده ای از مشکلات مردم با این پروژه ها برطرف شد؛ ۲۰ میلیارد ریال نیز برای ساخت و تعمیر منازل هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۰ مدرسه در این شهرستان توسط سپاه تعمیر و بازسازی شد و احداث چهار مدرسه نیز از ابتدای سال جاری آغاز شده است که بخشی از این مدارس در مناطق روستایی و بخشی دیگر نیز در مناطق عشایری قرار دارند و حدود ۱۰ میلیارد ریال تاکنون برای احداث مدارس هزینه شده است.

سردار باقری گفت: همچنین در کنار این پروژه ها تهیه جهیزیه برای نوعروسان را در دستور کار داریم که امروز هفت سرویس جهیزیه به زوج های جوان اهدا شد.

وی بیان کرد: شهرستان اندیکا از نظر وسایل ورزشی نیز در محرومیت بود که در این زمینه نیز بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان استان تعدادی از وسایل ورزشی را به مناطق مختلف اختصاص دادند.

جانشین سپاه ولی عصر(عج)خوزستان گفت: باتوجه به شرایط سخت کرونا و وضعیت معیشت مردم، بیش از یک هزار بسته معیشتی هریک به ارزش پنج میلیون ریال در اختیار مردم قرار گرفت.

سردار باقری گفت: اندیکا یکی از محرومترین شهرستان های خوزستان است در حالی که در اطراف این شهرستان ۲ سد بزرگ احداث شده اما این منطقه از آب بی بهره است و ۷۰ روستا مشکل آب آشامیدنی دارند.

وی یادآور شد: سپاه باتوجه به رسالت های خود و تعهدی که نسبت به رفع مشکلات به مردم دارد در کنار آن ها خواهد بود و از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم خوزستان دریغ نخواهیم کرد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of