پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

افزایش ۱۰ برابری پهنای باند شبکه دیتای مخابرات توابع شهرستان دزفول

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب یک دستگاه سوییچ و عملیات فنی در مرکز تلفن ثابت امام (ر ه) شبکه دیتای اینترنت پهن باند مشترکان در توابع شهرستان دزفول توسعه و ارتقا یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پروژه توسعه و ارتقای اینترنت خانگی Adsl مشترکان توابع شهرستان دزفول با نصب یک دستگاه جدید سوییچ و افزایش ۱۰ برابری پهنای باند بین سوییچ جدید و مرکز تلفن امام (ره) بربستر فیبر نوری با هدف پاسخ گویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از سرویس‌ها و محصولات و ارتقای کیفیت با توسعه پیش‌تر زیرساخت‌های مخابراتی توسط کارشناسان متخصص حوزه دیتا انجام شد.

او افزود: انجام این عملیات سبب افزایش ۱۰ برابری سرعت و پهنای باند شبکه دیتا تا یک گیگابیت برای مشترکان توابع شهرستان دزفول توسعه و ارتقا یافت.

فلاح زاده بیان کرد: اجرای عملیات توسعه و افزایش پهنای باند شبکه دیتای توابع شهرستان دزفول باعث افزایش کیفیت و سرعت قابل توجه تبادل اطلاعات مشترکان دیتای پهن باند Adsl خانگی شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: رضایت مندی مشتریان از خدمات و سرویس‌های مختلف مخابراتی یکی از استراتژی‌های منطقه است و مخابرات استان با بهره گیری از تخصص و توان پرسنل خود برای تحقق این مهم همچون گذشته از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

گفتنی است با فراهم شدن شرایط و زیر ساخت‌های مخابراتی لازم برای بهره مندی مشتریان از سرویس Adsl خانگی و آمادگی لازم برای واگذاری پورت‌های جدید، متقاضیان می‌توانند با تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۲۰۲۰ نسبت به ثبت درخواست خود برای بهره مندی از خدمات و سرویس‌های مبتنی براین بستر با سرعت و بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه بهره‌مند شوند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of