جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ Friday 19 April 2024

شهردار اهواز:

انبوه سازان از عناصر تاثیرگذار جامعه شهری هستند

شهردار اهواز در جلسه با جمعی از شهروندان و انبوه سازان ساختمان در منطقه چهار بر لزوم سهولت دیدار شهروندان با مدیران شهری و رفع سریع مشکلات آنان تاکید کرد.

به گزارش سایت شهرداری اهواز، ابراهیم نوشادی ضمن تشکر از خدمات انبوه سازان و سازندگان مسکن اظهار کرد: این قشر از عناصر و اجزای مهم و تاثیرگذار جامعه شهری امروز هستند، یکی از اقشار قابل احترام و خدمات دهنده به شهروندان که باید در راستای حل معضلات آنها کوشید.
وی افزود: هر چه فضا و بستر مناسب برای تولید مسکن برای سازندگان فراهم شود به همان نسبت نیز شهروندان از خدمات بهتری در این زمینه بهره مند می شوند. بنابراین باید به مسایل این قشر با جدیت و سرعت رسیدگی کرد.
شهردار اهواز به اهمیت دیدار نزدیک و چهره به چهره مردم با مسئولین شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری متعلق به شهروندان است و همه مردم باید بتوانند به راحتی با خادمان خود در این سازمان ارتباط برقرار کرده و ضمن بیان معضلات خود، سریعتر به نتیجه برسند.
در ادامه این جلسه مرغایی زاده معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز، با بیان گزارشی از مسایل مربوط به منطقه چهار خواستار مساعدت شهردار اهواز برای رفع موانع موجود شد.
سپس معاون شهردار اهواز با اشاره به ابلاغ مصوبه پروانه دو مرحله ای ساختمان اظهار کرد: این مصوبه که به دستور شهردار محترم و مساعدت شورای اسلامی شهر تصویب و ابلاغ شده است، گام مهمی در راستای تسریع در پاسخگویی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع از طریق سهولت در اجرای فرآیندهای قانونی است.
سپس فرشید پورحاجت دبیر انجمن انبوه سازان ضمن تشکر از شهردار اهواز بابت تشکیل این جلسه، از تدابیر شهرداری اهواز در زمینه حمایت از سازندگان قدردانی کرد.
در این جلسه همچنین تعدادی از انبوه سازان مسکن و شهروندان ساکن در منطقه چهار به بیان مسایل و مشکلات خود پرداختند که شهردار اهواز ضمن دستور رفع مشکلات، برخی دیگر از مسایل را برای به نتیجه رساندن به مدیران خود واگذار کرد و دستور داد ضمن برطرف کردن هر چه سریعتر مشکلات، نتیجه به دفتر شهردار منعکس شود.
گفتنی است در این جلسه آبیار معاون مالی اقتصادی، راهنورد سرپرست منطقه چهار، عطار مدیراملاک و مستغلات شهرداری و جمعی دیگر از مدیران شهرداری حضور داشتند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of