پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه خوزستان به مناسبت عید سعید فطر

رحیم فلاح زاده در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات، عید سعید فطر را به عموم شهروندان به ویژه خانواده بزرگ مخابرات تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، رحیم فلاح زاده در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات، عید سعید فطر را به عموم شهروندان به ویژه خانواده بزرگ مخابرات تبریک گفت.

در متن پیام تبریک رحیم فلاح زاده آمده است:

پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است و رمضان در ایستگاه فطر به بار می نشیند و بال می گشاید. رمضان فصل وصل و فطر ضیافتگاه وصال است.

این روز پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان اشکها و لبخندها، رحمتها و انتظارها، عفوها و استغفارها ولحظه های مناجات باخدا و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای باز یافتن خود است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات، طلوع ماه شوّال و فرا رسیدن عید سعید فطر و جشن پیروزی بر شیاطین درون را به کلیه همکاران گرامی، خانواده های معزز شهدا و جانبازان و همچنین بازنشستگان عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم کارکنان متعهد و خدوم در این عید بزرگ اسلامی، پس از یک ماه خودسازی و جهاد نفس، عزم خود را جزم کرده و در توسعه هرچه بیشتر صنعت ارتباطات و مخابرات که پیش زمینه حفظ و تداوم مصالح و منافع ملی و اعتلای آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران است، همانند گذشته گام بردارند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of